Košarica

Ukupno: 0,00 €

Naručenu robu dostavljamo putem dostavnih službi. Za sve narudžbe od 80,00 EUR (s PDV-om) na više dostava je BESPLATNA. Za sve narudžbe ispod 80,00 EUR (s PDV-om) dostava se naplaćuje 8 EUR (PDV uključen).
Prodavatelj će obavijestiti kupca  kada je narudžba spremna za isporuku.


Proizvodi koji su plaćeni, biti će isporučeni Kupcu na adresu kupca ili na adresu treće osobe navedene u ponudi kupca. Redovna dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Vrijeme dostave pojedinog proizvoda bit će definirano putem povratne elektroničke poruke (e-mail), a u svakom slučaju u roku od najviše 30 dana od dana sklapanja ugovora. Vrijeme isporuke od strane Prodavatelja u takvom e-mailu za samog kupca, je informativne naravi i ne obvezuje Prodavatelja:


-za robu koju šaljemo kurirskom službom, a nalazi se na našem centralnom skladištu, dostava se u pravilu  vrši u roku od 2-3 radna dana od izvršene narudžbe (u slučaju plaćanja putem virmana, nakon primljene uplate). Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu.

Ukoliko se roba nalazi na više vanjskih lokacija, dostava se u pravilu vrši u roku od 3-7 radnih dana od izvršene narudžbe (u slučaju plaćanja putem virmana, nakon primljene uplate). Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu.
Ukoliko isporuka kupljene robe nije moguća na adresi koju je naznačio kupac zbog toga što kupac trenutno nije na naznačenoj adresi troškove slijedeće isporuke, kao i sve druge moguće troškove zbog neuspjele isporuke, snosi kupac.

Proizvod se smatra isporučenim kada preuzimatelj parafira pisanu potvrdu o preuzimanju iste te istu dostavi Prodavatelju ili preda dostavnoj službi.

Kupac prilikom uručenja kupljene robe treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača.

Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.

Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
Ako roba ima vidna oštećenja ambalaže, nedostatke ili se radi o robi koju niste naručili molimo da paket ne preuzimate - dostavljač će ga vratiti nama, a naša korisnička podrška kontaktirat će vas kako biste dogovorili novu dostavu ispravne robe ili eventualni povrat sredstava za slučaj da roba koju želite nije raspoloživa. Za povrat, zamjenu ili reklamaciju javite se našoj korisničkoj službi putem emaila: info@supersale.hr.